FANDOM

Eijun Sawamura
Anime - Manga

Eijun sawamura anime.png

Kanji

沢村 栄純

Romaji

Sawamura Eijun

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

16

Wzrost

175 cm.

Waga

65 kg.

Urodziny

15. maja

Status profesjonalny
Zespół

Seidou

Pozycja

Miotacz

Numer

18
20 (wcześniej)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 1

Anime

Odcinek 1

Seiyū
Anime

Ryota Ohsaka

Galeria

Eijun Sawamura (沢村 栄純, Sawamura Eijun) pochodzi z Nagano gdzie grał w baseball w Gimnazjum Akagi. Obecnie jest uczniem pierwszego roku Liceum Seidou. Do Seidou został zwerbowany przez Takashima Rei.

WyglądEdytuj

Sawamura jest szczupłym i dobrze zbudowanym nastolatkiem średniego wzrostu. Ma ciemnobrązowe włosy z brązowymi oczami. On jest często postrzegany z uśmiechem. Woli nosić do przodu jego kapelusz.

OsobowośćEdytuj

Sawamura jest porywczy i głośny, zwykle spadając jako nieprzyjemny. Po roku przybywa do Seidou, szybko staje się znany ze swojej głupoty, ze względu na jego dziwne wybryki i ponieważ jego wiedza o baseballu jest przeciętna. Mimo swoich wad, jego destrukcyjny charakter często pomaga złagodzić napiętą sytuację. Ze względu na jego silną wolę oraz ducha, staje się on inspirujący dla kolegów z drużyny, którzy pragną zagrać jak najlepiej. Jest również zaskakująco zrównoważony w sytuacjach krytycznych, na przykład kiedy był w swojej drużynie gimnazjalnej.

Jak pokazują, Sawamura nie jest jednym z typowych graczy, ale również nie najwybitniejszym. Często uczy się na swoich błędach. Przy niektórych z nich pomagają mu jego sanpai. On jest gotowy, aby nauczyć się nowych rzeczy, pomimo jego niezdolności do analizowania jego potencjał szybciej niż to czego oczekuje go, a on jest dzban, który rzuca się swoich uczuć, i nigdy nie wstydzi się pokazać wszystkim, co jest na jego głowie. Występuje w jego mocy, gdy czuje, intensywność i chcą jego drużyna wygra, a także, że jest łatwo kołysał, a jego wydajność spada.

Traktuje kolegom zależności od sposobu ich traktować go z Haruichi szybko staje się jego przyjacielem. Jest szacunku wobec większości swoich starszych kolegów, takich jak Chris, Yuki, Isashiki i Ryousuke, ale jest bardziej zaznajomieni kierunku Kuramochi i Masuko. On jest tępy i rude z Miyuki z powodu jego nieustające dokuczanie. Rywalizuje z innym pierwszorocznym- Furuyom - który jak on jest miotaczem.

Jako że Sawamura to niezbyt inteligentny człowiek musi się dużo uczyć aby zdać egzaminy.

HistoriaEdytuj

Sawamura był kapitanem szkolnej drużyny baseballowej Akagi średniej. Jego zespół był poniżej średniej, często popełniają błędy podczas krytycznych momentach i traci prawie wszystkie mecze. Jednak Sawamura zawsze miał bardzo silnego ducha, który, nie ważne jak beznadziejna sytuacja ma, inspirowaną jego koledzy z drużyny, aby kontynuować grają najlepiej. Jego zespół w większości zawarte z jego przyjaciół, bo pociągnął je w baseball. Choć nie byli nawet zainteresowany sport na początku, że zatrzymany z nim do końca. Jego przyjaciel z dzieciństwa, Wakana, był menedżer drużyny baseballowej. Początkowo, po Sawamura został Nieskautowany przez Seidou, zaplanował odmówić, bo chciał dalej grać z przyjaciółmi w tej samej szkole. Jednak jego przyjaciele zachęcani Sawamura aby przejść do Seidou pomimo ich niechętne uczucia, bo czułem się tak, jakby trzymając Sawamura powrotem.

FabułaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

RelacjeEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki